ამ მოდულში მოვძებნეთ
დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისათვის.
სპეციალური საჭიროების
მქონე მოსწავლეებს მივეცი დამატებითი დრო და ნება დავრთე აერჩია პროექტზე მუშაობის
მეთოდი და საშუალებები საკუთარი შესაძლებლობის შესაბამისად.
არაქართულენოვან
მოსწავლეებს წინასწარ მივეცი ძირითადი ლექსიკური ერთეულების და განსაზღვრებების ჩამონათვალი,ხოლო მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
წავახალისე,რათა კრეატიულად მიუდგნენ პრობლემის გადაწყვეტას.
No comments:
Post a Comment